Knut


Idag slänger vi ut julen! =)
Ska jag vara helt ärlig är granen och pyntet inte mitt, utan Ingelas.
Sladden stör mig lite  men det skulle störa mig ännu mer på spåren efter kloningsstämpeln 😉

3 Responses to “Knut”


  1. 1 UH-HUH-ME.com 14 januari, 2010 kl. 4:01 e m

    Svar: Haha ja, de är ännu finare irl. Från Skopunkten 🙂 bilden tog jag mot en vit bakgrund. Bokehn är ytterligare en bild jag la på som en texture.

    Och du, sladden får du enkelt bort med hjälp av kloningsstämpeln. Blir inga spår . Testa !

  2. 2 UH-HUH-ME.com 14 januari, 2010 kl. 9:03 e m

    Ja, det är bokeh det
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Bokeh

    Du har t ex fått till mycket fin sådan i dessa bilder 😉

  3. 3 UH-HUH-ME.com 15 januari, 2010 kl. 10:26 f m

    Men åhh …dumt att inte hela min komm kom med. hmm. Här syns hela min kommentar när jag läser: Bokehn är ytterligare en bild jag la på som en texture.

    Nu får vi hoppas hela kommer fram 😀

    Kram kram


Kommentera

