Inför en snöstorm


Dags att ladda upp för en snöstorm. Jag ska snart skicka in en ny uppsats och hoppas att den håller. Det är också en form av snöstorm och jag laddar för den också. Bilden är väl mest för att visa att det kommer vår och sommar även efter denna vinter.

3 Responses to “Inför en snöstorm”


  1. 1 Lisa aka Myran 27 januari, 2010 kl. 4:00 e m

    Här är det ingen risk för snöstorm, slask och regn! Annat var det i Ängelholm (kom nyss därifrån), där det var minus 10 och snö 🙂

  2. 2 Josefine 27 januari, 2010 kl. 8:32 e m

    Jag blev riven i ansiktet av snön idag och jag vill fortfarande ha vår.

  3. 3 I s a b e l l a 31 januari, 2010 kl. 8:48 e m

    SVAR: Åh tack 🙂 Blev sängliggandes från skolan torsdag och fredag, men nu är jag frisk igen. Har du klarat dig från att vara sjuk i vinter?

    Kram


Kommentera

