With a little help from a friend


Blommorna i förra inlägget inhandlades i förra tisdagen. Jag tänkte att jag skulle muntra upp mig själv, det brukar funka med tulpaner då jag är väldigt svag för just tulpaner. Det funkade inte, jag blev inte munter alls och jag klagade över mitt misslyckade försök för Sabina. Dagen efter väcker Interflora mig och berättar att de har en bukett till mig.

tack!

2 Responses to “With a little help from a friend”


  1. 1 I s a b e l l a 6 februari, 2010 kl. 11:09 f m

    SVAR: Tycker du? 😀 åh tack, kul att ha sina egna bilder som tavlor 🙂

  2. 2 I s a b e l l a 11 februari, 2010 kl. 2:54 e m

    SVAR: Åh tack, provet gick bara bra!

    Ja åh..Matte B är det som gäller för mig nästa termin. Bara att kämpa på 🙂 Kram


Kommentera

