Påsk 2010


Jag skrattade när jag såg miniatyren av denna bild. Små fina bilder…och sedan kom en stor kyckling. Nu ska vi inte skratta för mycket eftersom kycklingen var min favvopåskprydnad när jag var liten. Annars är jag inte så mycket för högtidspynt men denna, jag älskade den =)
Jag hoppas att ni andra haft en bra påsk.

8 Responses to “Påsk 2010”


  1. 1 anni 4 april, 2010 kl. 9:47 e m

    Det är en väldigt söt kyckling! 🙂

  2. 2 funderationer 5 april, 2010 kl. 8:36 e m

    Alla dina bilder är så fantastiskt vackra.

  3. 3 alex 5 april, 2010 kl. 9:17 e m

    du är utmanad – se min blogg för vidare instruktioner!

  4. 4 Ida 5 april, 2010 kl. 9:31 e m

    och jag blir glad av människor som uppskattar och skickar fina kommentarer till mig 🙂 tack så jättemycket snälla du!

    härliga påskbilder här ovan, hoppas du haft en fin påsk!

    kram

  5. 5 I s a b e l l a 6 april, 2010 kl. 5:19 e m

    SVAR: Tack för att du skrev vad du tyckte om DigitalFoto 🙂 lite åsikter ligger nu uppe på bloggen! Kram

  6. 6 I s a b e l l a 7 april, 2010 kl. 8:27 f m

    SVAR: Hihi ja..tro mig, mitt rum kan också vara i dåligt skick=) Kramar

  7. 7 I s a b e l l a 7 april, 2010 kl. 9:19 f m

    SVAR: Vad skoj!
    Ja, såklart hälsa gärna, vore superkul =)

  8. 8 Ida 10 april, 2010 kl. 3:20 e m

    tack så hemskt mycket! jag blir glad och rörd på samma gång! jag ska inte sluta jag lovar, det skulle vara som att sluta vara den jag är och det vill jag ju inte…


Kommentera

