Jag ska måla hela världen….


Jag vet inte vad ni andra anser men jag tycker att de bör finnas fler färger att välja mellan när det kommer till påskliljor. Rent allmänt anser jag mest att den gula färgen skär sig med stjälken, om jag ska vara ärlig…eh ja…

2 Responses to “Jag ska måla hela världen….”


  1. 1 Uh-huh-me.com - Nettan 11 april, 2010 kl. 10:11 f m

    Naah, jag gillar dem som de är 🙂

    Ha en bra dag!

  2. 2 I s a b e l l a 11 april, 2010 kl. 4:44 e m

    SVAR: Vad synd att vi inte såg varandra.

    Jag tyckte mässan var bra, bra saker de visade på stora scenen. Mycket bildutställningar vilket jag älskar! var du nöjd annars? kram


Kommentera

