Ett litet påskris – lite sent…

Om en blomma som klarat vintern kallas ”övervintrad”, är då detta påskris ”överpåskat”?
Jag fann det på vägen hem igår och bestämde mig för att fota det idag när jag hade kameran med mig och gick samma väg hem.

8 Responses to “Ett litet påskris – lite sent…”


  1. 1 I s a b e l l a 15 april, 2010 kl. 5:00 e m

    SVAR: Oh..var någon mer som sa att jag inte skulle äta mjölkprodukter, ska tänka på det tills nästa gång jag blir sjuk 😛 Kram

  2. 2 I s a b e l l a 16 april, 2010 kl. 6:32 e m

    SVAR: Ja, den ugglabilden var helt underbar! Med rörelseoskärpan på vingarna kändes det som att den skulle flyga mot en ur bilden 😉 kram

  3. 3 Daniela/Neliz 17 april, 2010 kl. 3:06 e m

    Haha ja men överpåskat måste det ju vara då! 😛
    Förövrigt så kan jag hålla med dig i inlägget lite längre ner, själken och den gula färgen på påskliljorna skär sig. Ogillar påskliljor… :/

  4. 4 I s a b e l l a 17 april, 2010 kl. 9:08 e m

    SVAR: Ja, nu är jag helt kry:) Kram

  5. 5 Daniela/Neliz 18 april, 2010 kl. 12:08 e m

    hehe jo då, de skär sig allt!

    Aw tack så mycket, den myran var allt inte lätt att fånga på bild igår kan jag tala om. (Med tanke på att den satt på en blomma som svajade i stormen nästan hela tiden.)

    Ja usch, men vet du vad…Jag har använt vinterjackan sedan igår 😛 Götborgsvindarna är fan iskalla nu, funkar ju inte med vårjacka nu inte.

  6. 6 Daniela/Neliz 18 april, 2010 kl. 12:35 e m

    Jo iof, men det handlar nog om att bygga upp suget lite till 😉 På Tidag kommer det ju att bli ljuvligt med Tacos efter detta lidande 😛

  7. 7 Daniela/Neliz 19 april, 2010 kl. 2:57 f m

    Nja kanske lidande var ett dåligt ordval av mig. Det går ju ingen nöd på mig, får helt enkelt äta andra goda saker under dessa dagar 🙂 Idag blev det lövbiff och det är inte fy skam det heller inte 😛

  8. 8 Ida 20 april, 2010 kl. 10:27 e m

    jag älskar verkligen mina gummistövlar, synd att man använder det så sällan. måste bli mer skogspromenader i fortsättningen!


Kommentera

