En bild och en massa babbel


En bild i fel upplösning, jag vet men det blir i rätt upplösning en annan dag och i en annan bild så att säga.
Mitt öga går på salva och mår snart bra igen och imorgon måste jag ringa och be om en akuttid till käftis på grund av hål. Men hallå, jag har ju aldrig hål i tänderna!! Kanske dags för det nu då. Tur att jag hade en tandläkare som jag är trygg hos. Det gör det hela lite lättare. Skönt att det fanns nån som uppfann värktabletten och mat också. Innan dessa två tillsatser i kroppen kunde jag inte luta mig framåt utan att det värkte i käften. Tror ni inte att visdomstanden växer i symati för den andra tanden också?

Åh, jag måste berätta nåt roligt från idag. Vädret har betett sig lite egendomligt i denna staden idag. Jag började min resa med spårvagn på marklandsgatan idag, solen sken och det var blå himmel. När jag kom till järntorget så såg jag att det var svart på himlen på andra sidan stan (dit jag skulle). Vid domkyrkan var solen inte framme längre. När jag kom till Brunnsparken såg jag att det nyss hade ösregnat (vi pratar alltså att jag åkt en dryg minut spårvagn och jag har inte sett regnet, det kallar vi lokalt väder!). På Centralen regnade det och det ösregnade fram till svingeln där jag gick av, då var det uppehåll. Så har det hållit på idag, regn, snö och hagel. 5 grader och det är 21:a april….aprilväder? Nu har jag skrämt bort alla som kom hit för att se en bild och som fick mitt babbel istället 😉

3 Responses to “En bild och en massa babbel”


  1. 1 Uh-huh-me.com - Nettan 21 april, 2010 kl. 8:16 e m

    Nej, roligt med lite text, det blir personligare då 🙂
    April suger i år, förra året var det sommarvärme vid den här tiden. Men, det kommer la 😉

    Tyvärr ser jag inte din bild dock!

  2. 2 I s a b e l l a 22 april, 2010 kl. 6:44 e m

    SVAR: Åh tack =) Att du alltid ska vara lika snäll!
    Kram


Kommentera

