Äppel päppel piron paron (kråkan)

Minns ni böckerna från skolan som min rubrik här ovan anspelar på?
jag kom nog aldrig till kråkanboken och antagligen anser jag det vara viktig information för andra att veta eftersom jag skriver den här 😉
Detta äpplet fotade jag efter vattenleken med jordgubben.

–uppdaterat–
Böckerna heter så som det står i rubriken men om ramsan är sådan är tveksamt.

2 Responses to “Äppel päppel piron paron (kråkan)”


  1. 1 Uh-huh-me.com - Nettan 27 april, 2010 kl. 6:47 e m

    No, dem måste jag missat men jag tycker om din bild! Blir sugen på smulpaj, inte bra på en tisdag. Ett äpple får duga 😛

  2. 2 I s a b e l l a 29 april, 2010 kl. 6:02 e m

    SVAR: Haha diademen gick jag med till toan 🙂
    Jaa..allt åkte nästan in i garderoben xD


Kommentera

