Flip-Flopsretro

Jag vet inte om det blir rätt att svenska till det i rubriken då jag ihopskriver men vem bryr sig egentligen 😉
Inspirerad av Myran som alltid är med i en massa tävlingar tänkte jag nu göra detsamma, det verkar så roligt
Nu är klockan visserligen 12 så jag missar väl tiden men man ska ge det en chans. Här tävlar jag. Temat är sommarkänslor.

Denna bild är gammal och en gammal vän skulle säga att hon sett den i originaltappning. Originalet har gått iväg likt dessa tofflor, det går inte att finna alls.
Men dessa tofflor hittade jag vid en vägkant och sedan har jag bättrat på den vita kanten och lånat en action av candymax_stock på Deviantart.

Så ska jag även länka till priset, då gör jag det. Hej tvspelswebben. =)

Mycket länkning var det här. Hej!

3 Responses to “Flip-Flopsretro”


  1. 1 Lisa aka Myran 21 maj, 2010 kl. 7:56 f m

    You go girl! (lämnade du en kommentar i tävlingen så att du är med nu? hittade dig inte)

  2. 2 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 21 maj, 2010 kl. 9:01 f m

    Tack för ditt bidrag i min fototävling om reflexskärmen! Finalisterna presenteras i min blogg den 24 maj. Lycka till 🙂 /Isabella

  3. 3 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 21 maj, 2010 kl. 1:30 e m

    SVAR: Åh det var härligt att höra. du har helt rätt 🙂 Kram


Kommentera

