Nu ska jag tävla :)

Jamenvisst serrö. Då tänkte jag tävla igen och denna gång handlar det om Carlboms fototävling. Den hittar du här.
Det är Kaffebrus som är med och bidrar med priserna. 
Tävlingen handlar om porträtt med sommartema med fri tolkning.
Bilden med såpbubblorna och mamma blir mitt bidrag =)

Jag ska någon gång visa er hur locket ser ut, men vi tar det en annan gång. hej!

2 Responses to “Nu ska jag tävla :)”


  1. 2 Ida 11 juni, 2010 kl. 9:07 e m

    tack för tipsen, det finns så otroligt mycket böcker att välja mellan i chick lit genren och jag vill ju helst läsa någonting som är bra. jag håller på att leta för fullt.

    trevlig helg på dig!


Kommentera

