Regn del2 (Glad midsommar!)


Det är midsommarafton (ja, när jag skriver detta är det den 25/6) och jag ska uppåt i landet. Det ska tydligen vara ostadigt men jag ska vara i trevligt sällskap så det gör inte så mycket. Det finns inomhus om det blir kallt och man fryser. Alltså min senaste uppdatering: Jag har för mig att jag skrev något utav värde under bilden…jag publicerade till och med fel bild. Bilden skulle inte ha en text där jag hade testat ett nytt teckensnitt bara för att. Så blir det när man sitter i PS samtidigt som man ser stort bröllop på tv. Jag tar bort den en dag och uppdaterar med rätt. I nästa vecka när midsommar är över.
Ha en fin midsommar! Kramen

4 Responses to “Regn del2 (Glad midsommar!)”


  1. 1 Linnéa 25 juni, 2010 kl. 9:37 f m

    Tack så mycket! 🙂

  2. 2 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 27 juni, 2010 kl. 7:41 e m

    Härlig blå färg den första bilden år!

    SVAR: Hihi åh det glädjer mig att höra 🙂

  3. 3 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 29 juni, 2010 kl. 2:04 f m

    SVAR: Kul att du gillade min nya design:) Tack!

    Kram

  4. 4 Fotograf Jenny Eriksson 3 juli, 2010 kl. 8:19 f m

    Gillar bilden med de blåa blommorna 🙂


Kommentera

