Någon slags kompensation…

Myran brukar påtala att det förekommer en hel del blommor i denna blogg. Hon har helt rätt men jag fotar en hel del annat också. För att visa det så kommer här, som kompensation för dig Myran, ett kollage.

Jo, kanske kan man säga att äpple och vinbär går under blommor men eftersom man sällan äter rosor, i denna kultur i alla fall, så får de gå det med =)

3 Responses to “Någon slags kompensation…”


  1. 1 FOTOGRAF JOSEFINE NYBERG 22 juli, 2010 kl. 9:02 e m

    SV: Tack så mycket! Långa kommentarer är inget man ber om ursäkt för 😉 Jag gillar dem.

  2. 2 Ida 23 juli, 2010 kl. 1:43 f m

    tack snälla, vad glad jag blir, jag hoppas det blir något av den drömmen! men det är nog vad jag kommer syssla med borta i barcelona 🙂

  3. 3 Lisa aka Myran 23 juli, 2010 kl. 10:48 f m

    va fint! vet att du inte bara plåtar blommor men dom dyker upp titt som tätt 😉 men alla har vi våra favvisar att plåta!!!


Kommentera

