Humla


Kom vi överens om att blomman hette Gösta?! 😉

4 Svar to “Humla”


  1. 1 Lars 19 augusti, 2010 kl. 11:58 f m

    Eller var det humlan?
    /P

  2. 3 Ida 19 augusti, 2010 kl. 10:35 e m

    Nej du har nog rätt, bloggen har aldrig krävt någonting av mig och mina läsare har alltid varit snälla och bara pushat mig. Det är jag själv som sätter stopp, som inte är nöjd, som tycker att det jag gör inte är bra nog. Tankar som titta, hon skriver mycket finare än mig och tar mycket finare foton och så vidare. Dyker upp ibland och jag känner mig inte bra nog och att jag behöver förändras.

    Men jag vet att det jag gör är bra och betyder massor för många, men jag antar att man ibland behöver höra det lite extra så att man orkar fortsätta och bli bättre 🙂 Tack för att du finns och att du läser!

    Min header, haha, den försvann, det kommer nog en ny snart 😉 Kram.


  1. 1 Bumble bees « Josefines foton Trackback vid 16 juli, 2011 kl. 10:30 e m

Lämna en kommentar