Ny header

Jag tyckte att det var dags att byta. Senast jag bytte var efter istiden som vi hade i vintras.
Nu ska jag starta denna dagen på riktigt, ha en fin dag. Kram

2 Responses to “Ny header”


  1. 1 Uh-huh-me.com - Nettan 24 augusti, 2010 kl. 11:31 f m

    Tack fina för grattiset på min namnsdag 🙂

    Efter istiden, haha. Jag gillar det nya, romantiska och jag gillar dina flaskbilder!

    Kram

  2. 2 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 26 augusti, 2010 kl. 2:21 e m

    SVAR: Oj det spelar ingen roll alls.. men visst vore det mysigt under kvällen =). Jag har själv varit och spanat in hjulet några gånger


Kommentera

