Vallmo

Det är inte så längesedan denna bild togs. Det är bara väldigt längesedan räknat i väder och årstid.

6 Responses to “Vallmo”


  1. 1 MICHAELA D 8 oktober, 2010 kl. 12:05 f m

    Svar: Tack fina du!

    Jasåjaså, nu har dom ”fina” gula markeringarna hittat hit. Dem tillhör en enirokampanj som kommer ligga på bloggen under morgondagen. Inte i snyggaste laget, men jag antar att man klarar av dem en dag. 🙂 Kram!

  2. 2 Lisa aka Myran 8 oktober, 2010 kl. 10:34 f m

    Cool! Den ser ut att vara något man gjorde i lågstadiet utav silkespapper 🙂

  3. 3 uh-huh-me.com ~ Nettan 8 oktober, 2010 kl. 10:54 f m

    Åh, Vallmo! Jag tänker Skåne! Mys!

    Haha! Nej, eftersom jag tröttnar på de efter ett tag skickas de vidare till Myrorna/kyrkan. Det är dock alltid lite klurigt att övertala mannen om varför jag behöver köpa _ytterligare_ en 😉 men jag resonerar som så att så länge jag gör mig av med dem gamla, why not 😀

  4. 5 Fotograf Jeanette Lindvall 8 november, 2010 kl. 12:29 e m

    underbar bild!
    Skulle passa perfekt som canvas tavla

    Ha det fint
    Kram

  5. 6 Lina [FOTOBLOGG] 13 november, 2010 kl. 1:09 e m

    Verkligen en fin blogg du har 😉


Kommentera

