Höst i Japan…



Det är höst utanför fönstret (nej, det är inte en nyupptäckt, jag upptäckte det innan jag plockade med kameran ut)
och kallt är det också!  Träden är vackra och dessa ovan är de japanska träd som på järntorget som på vårkanten sprider
ut sina rosa blad över torget. =)

7 Responses to “Höst i Japan…”


  1. 1 Zarah-Lou 17 oktober, 2010 kl. 5:25 e m

    Supertack för tipset och din röst! 🙂
    Får leta fram en bra bok! 😀

  2. 2 Uh-huh-me.com ~Nettan 19 oktober, 2010 kl. 10:13 f m

    Tack för fina ord =)

    Åh, jag tänkte fota dessa fast på Marklandsgatan förra veckan men tji fick jag för de var uppgrävda och borta. Hmmpf!

    Kram!

  3. 3 MICHAELA D 21 oktober, 2010 kl. 11:20 e m

    Heja dig för att du alltid är så go! Kram på dig

  4. 4 MICHAELA D 24 oktober, 2010 kl. 8:17 e m

    Du är alltid så snäll mot mig! Tusen tack fina du.

  5. 5 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 24 oktober, 2010 kl. 10:01 e m

    SVAR: Jag gillade också när bloggen var centrerad, så nu har jag ändrat att den är det! 😀 Hoppas det syns på din data=) kram

  6. 6 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 24 oktober, 2010 kl. 10:21 e m

    Jaa jag såg min bild på blogg.se, hehe så himla kul =) kramkram


Kommentera

