Lite rassel och lite pling

Åh fredag! Dåligt med uppdatering i galen vecka. Var det inte måndag igår?
Eller är det så att tiden speedades upp lite i takt med att jag blev äldre? Det gör mig inget, jo
att tiden speddades upp gjorde mig nåt. Vad det gäller åldern så känns det helt okej.
T R E V L I G   H E L G !

2 Responses to “Lite rassel och lite pling”


  1. 1 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 29 oktober, 2010 kl. 9:29 e m

    Tiden går så himla fort nu för tiden… Vet inte om jag ska se det positivt eller negativt.

    Du är alltid så förstående, gillar verkligen dina fina kommentarer. det får mig att bli lugn, så tack =) kram

  2. 2 Uh-huh-me.com ~Nettan 30 oktober, 2010 kl. 1:05 e m

    Hear hear 😀 !

    Och trevlig helg på dig med!


Kommentera

