Vintertid

Ni glömmer väl inte att ställa tillbaka tiden idag? Det blir så jobbigt imorgon ifall man missat det idag

(och nu har jag sparat detta inlägg tre ggr och ändrat så jag får texten UNDER bilden och det går inte. Vet någon varför wordpress envisas med att jobba på tvären mot skribentens vilja?)

8 Responses to “Vintertid”


  1. 1 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 31 oktober, 2010 kl. 5:44 e m

    Åhh dina kommentarer gör mig alltid glad, du är alltid så klok hihi

    Apelsinkrokant är ju underbart god, har börjat gilla den extra mycket nu det sista. Taaaack jag blir så glad =D!

  2. 2 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 31 oktober, 2010 kl. 6:30 e m

    SVAR: Oh nej, att slicka sig på armbågen är nog inte alls många som kan hehe :S

    Åh kan inte ens tänka på choklad nu, blev så sugen..

  3. 3 MICHAELA D 4 november, 2010 kl. 2:07 e m

    Svar: Åh vad härligt att höra. Tack Josefine!!

  4. 4 Uh-huh-me.com ~Nettan 7 november, 2010 kl. 12:03 e m

    Men åh, kommer du ihåg det? Vad go du är! Jaa, det känns som ett helt annat liv! Jag kan inte ens sätta mig in i att jag någonsin har känt så! Vilket ju är bra 😛

    Förresten, ang ditt inlägg. Måste ha blivit ett litet kodfel när du skrev den! För resten av bloggen ser ju bra ut!

    Kram

  5. 5 Fotograf Jeanette Lindvall 8 november, 2010 kl. 12:44 e m

    sv: Tack så jättemycket 🙂

    Jag använder främst trean, har inte hunnit sätta mig in i så mycket version fem än så länge, men har tänkt att övergå till den småningom. Är en del funktioner som är uppdaterade och bättre. 4an var iaf ingen höjdare vet jag men femman är att rekommendera.

    🙂 Ha det bra

  6. 6 Uh-huh-me.com ~Nettan 9 november, 2010 kl. 6:06 e m

    Jaja visst, gjorde hela min dag 😉 fram tills jag gick ut då var det bara obehagligt!

    Aj för vagel 😦 man får vara butter då! Hoppas att du mår bättre snart!

    Kram!

  7. 7 Neha 9 november, 2010 kl. 8:20 e m

    Älskar såna klockor:D

  8. 8 Ivana 10 november, 2010 kl. 1:48 e m

    Haha ibland vill bloggen bara inte lyssna på en! 🙂


Kommentera

