Återkomst ;)

Vet ni vad det bästa är?
Det är att värmen återkommer när det vintrat och regnat klart.
det sämsta är fortfarande att bloggen beter sig utan fason, så nu blir det text först och bild sen 😀

8 Responses to “Återkomst ;)”


  1. 1 uh-huh-me.com ~ Nettan 12 november, 2010 kl. 9:53 f m

    Haha! Jasså, det går minsann bra? Gud vilket märkligt litet problem. Hmm…

    Tack för påminnelsen! Den behöver jag med tanke på att jag har fått offra min, nästan månadslånga solresa. I detta nu skulle jag legat på en strand och gottat mig. 😉

    Trevlig helg! Hoppas att bloggen kryar på sig snart!

  2. 3 uh-huh-me.com ~ Nettan 12 november, 2010 kl. 2:19 e m

    Det är ett lika stort ”problem” att bo stort och ha ångest inför alla tråkiga, opiffade ytor 😉

    Tack! Det glädjer mig att de är omtyckta! Jag blev överlycklig bara av att ens kunna ta bilderna i dessa ljusa tider 😛

    Åhh! Jag vill så gärna blogga bilder från alla resor. Nackdelen med oss som redigerar våra bilder innan dem läggs upp :P, vi hamnar så långt efter! Men du, ett litet sådant inlägg ska jag nog allt kunna ta och göra.

    Tack för tipset! Nu har jag något att blogga om då inspirationen tryter!

    Kram!

  3. 4 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 12 november, 2010 kl. 4:21 e m

    Hihi ja jag skulle vilja ha en mysig mössa nu.. men passar inte så bra i det =( Kramar

  4. 6 Linnéa 14 november, 2010 kl. 12:07 e m

    Svar: Tack 🙂 Haha det är en intern grej mellan mig och min syster, att vi är som samma person. Så vi kan ha ett enmannaparty (:

  5. 7 Fotograf Jeanette Lindvall 27 november, 2010 kl. 2:30 f m

    underbar bild! skulle vara perfekt som canvas tavla 🙂

    Ha en fin helg

  6. 8 Fotograf Jeanette Lindvall 27 november, 2010 kl. 2:31 f m

    haha hade skriv exakt samma sak till bilden på vallom lite längre ned.. kom jag på. Men verkligen perfekt motiv och en bild jag önskar jag hade tagit (och då skulle den garanterat sitta på väggen som en stor tavla)

    Kram


Kommentera

