Solnedgång

Jag brukar annars ha somriga solnedgångar att bjuda på men här kommer en vintrig.
Några veckor sedan vid havet. Det var iskallt men vackert =)

6 Responses to “Solnedgång”


  1. 1 Garbo 28 november, 2010 kl. 1:44 f m

    Otroligt vacker bild!

  2. 2 lisa 28 november, 2010 kl. 8:11 f m

    Vilken underbar bild!! Riktigt vackert. Har haft nagra trevlig asolnedgangar har ocksa men du har tagit den basta bilden, helt klart 🙂

  3. 3 MICHAELA D 28 november, 2010 kl. 1:38 e m

    Svar: Haha, mjooo!
    Joo, katten äger ju upp mig på videobloggar;) Kram!

  4. 4 Fotograf Jeanette Lindvall 28 november, 2010 kl. 4:23 e m

    vackert! 🙂

    sv: haha ja jag kom på det efter har inte jag skrivit det där nyss.. så scrolla ner lite och så att jag någon dag innan skrivit nästan exakt samma sak 😉 lite pinsamt haha

    Ha en fortsatt fin söndag 🙂


Kommentera

