Let´s sparkle!

 Denna ljusslinga hittade jag på linnégatan, jag tog med mig ljusglittret hem =)

7 Responses to “Let´s sparkle!”


  1. 3 Ida Fiskaa 13 december, 2010 kl. 10:13 e m

    Svar/ Bare hyggelig!
    Tusen takk! Nie, bildet er ikke snudd eller sett på skrå. Hiihi 🙂

  2. 4 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 15 december, 2010 kl. 9:37 e m

    åh det lät ju verkligen som en jättegod fika =)

  3. 5 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 17 december, 2010 kl. 11:07 e m

    SVAR: Ja vad kul =) Gör det! Då följer jag dig med. kramkram

  4. 6 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 17 december, 2010 kl. 11:43 e m

    Åh jag tror faktiskt du har en poäng där! Hade nog gjort bättre en & en =) Kram

  5. 7 Maria 23 december, 2010 kl. 5:52 e m

    Tack vad snällt sagt av dig 🙂
    God jul på dig!


Kommentera

