Ursäkta isen, vi bygger om…

 Det kommer vår snart, det kommer vår snart, det kommer vår snart, det kommer vår snart, det kommer vår snart, det kommer vår snart.

Jag får väl medge att vintern är rätt snygg i sin kostym också, om än lite hal 😉

4 Responses to “Ursäkta isen, vi bygger om…”


  1. 1 Uh-huh-me.com ~Nettan 21 december, 2010 kl. 3:22 e m

    Så länge det inte kommer plusgrader älskar jag vintern. Det var en dag förra veckan tror jag då det var sjuuukt halt ute. Jag vände och jobbade hemifrån 😉

    Haha! Älskar dina kommentarer! Vilken tur att jag slipper ha en sådan svärmor som man vill hänga upp i granen 😀 det måste vara hemskt 😛

    Pepparkakacupcakes låter väldigt gott.

    Kram på dig!!

  2. 3 Uh-huh-me.com ~Nettan 23 december, 2010 kl. 12:06 e m

    Men åh, det låter väldigt olikt mig att inte svara på folk som skriver till mig 🙂

    Men NU såg jag varför. Twittrar gör jag oftast via mobilen och Tweetcaster behagar inte alltid visa mentions. Och nya följare syns bara om jag startar om hela programmet vilket jag gjorde igår kväll och vips så såg jag alla er nya.

    I’m on track nu med andra ord 😀

    GOD JUL FINA DU!!! STOR KRAM!

  3. 4 alexandra 23 december, 2010 kl. 6:32 e m

    jättefina bilder du tar!


Kommentera

