God Jul!

Små små snökristaller har fryst fast på mina fönsterrutor. När jag är trött (som nu) tror jag att det regnar. Mycket otroligt eftersom det är minus tio när i gbg.
Kanske vore det på sin plats att säga hej till alla de där som hittade hit idag tack vare Michaela. Jag ska ärligt säga att jag är lite smått förvånad. Ni är mellan 20-30 vanligen, nu är ni snart 300. hej =)

Jag vet inte var min julstämning tagit vägen i år men jag hoppas innerligt att den infinner sig lagomt till Kalle imorgon.

Ha en bra helg! Kram

10 Responses to “God Jul!”


  1. 4 anna 25 december, 2010 kl. 8:56 e m

    Hoppas att du haft en underbar jul. Stor kram!

  2. 5 anna 26 december, 2010 kl. 7:08 e m

    Usch vad trist att du legat i influensa på julafton, hoppas du tog igen allt firande denna gång :} du får väldigt gärna skicka ett ingefära-recept… den där förkylningen kan behöva en omgång eller två! Kram!

  3. 6 anna 26 december, 2010 kl. 7:36 e m

    vad roligt att du gillade bilden ändå :} kram!

  4. 7 anna 26 december, 2010 kl. 10:27 e m

    Haha, jag bakade dom dagen innan jag blev sjuk. Smakade ingen då, utan tänkte spara dom till julafton… då hann jag däremot blev sjuk ;D åh, tack för receptet. Nu ska jag tvinga iväg någon på shopping!

  5. 8 anna 27 december, 2010 kl. 12:48 e m

    Jaa, fast en anledning till att baka fler ;D

  6. 9 anna 27 december, 2010 kl. 8:29 e m

    Haha jaaa, men lite samma här ;D

  7. 10 anna 28 december, 2010 kl. 10:09 e m

    Ja fy tusan, jag hatar den där presentationen! haha


Kommentera

