Förlängd jul?

 Haga har jul fortfarande =)
Jag får en trevligare promenad hem så inte mig emot!

2 Responses to “Förlängd jul?”


  1. 1 Nina 24 januari, 2011 kl. 6:10 e m

    Nu har jag länkat till din blogg =)

    Kram!

  2. 2 sofiabergdén . 25 januari, 2011 kl. 1:25 e m

    *Svar*: Hej. Nej jag vet att det egentligen inte spelar någon roll. Men jag tappar tålamodet och intresset så himla fort, så jag anser att om jag hade haft Promarkers eller liknande pennor så hade jag satt in i det hela mycket mer, då jag har bra verktyg och så 🙂 Och jag vet, öva öva öva är det bästa man kan göra, men som jag också skrev så får jag ju skylla mig själv i att jag inte är så jättebra då jag inte övar 🙂 hehe.. Men tack för de fina orden 🙂

    Kram
    fia


Kommentera

