Thursday thought #2

Nej, det är inte torsdag men Myran postade ju andra temat i torsdags och då är det min tur att posta efter utmaning.
Temat för denna gången var Carpe Diem. Myran har nyligen varit ute i världen och sett sig om och kanske har hon fått till detta med att fånga dagen.
Själv har jag hattat runt och försökt fånga den så gott jag kan genom att fånga spårvagnar och leta efter ljuset medan jag är ute. Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle ha en bild på en spårvagnstavla men bilden blev för kass så jag sket i det. Men det är väl så att ska jag fånga dagen och hitta de där små delarna som ger en extra god känsla, så om för en liten stund, så måste det bli med i min vardag. Därför använde jag mig av en app i telefonen för att ta bilden. Det var kallt om fingrarna ska jag säga men det gör inget. Ska jag vara ärlig så var det roligare med träd än med spårvagn även om det sistnämnda har mer inverkan på vardagen 😉

Vill man får man joina!
Länka gärna tillbaka till mig eller Myran
 och här är en logga om man vill använda =)

2 Responses to “Thursday thought #2”


  1. 2 anna 29 januari, 2011 kl. 11:50 e m

    Tack, det hoppas jag med :}


Kommentera

