Thursday thoughts #3 Japanskt ordspråk

Ny torsdag, min tur =)
Jag har börjat tröttna på vintern. Visserligen har det regnat i två dagar men väderappen i mobilen hotar om ny snö.
Det blev ett japanskt ordspråk till denna omgång. Jag funderade på att välja ett citat som gick ungefär att vintern var
naturens sätt att säga ”up yours” men det kändes inte rätt till bilden. Dock ska jag medge att jag är lite nyfiken på hur
Myran hade tolkat det 😉 men det kändes inte snällt heller. Tur att jag är nöjd med det japanska ordspråket 😉 och jag gissar
att Myran är lättad över valet 🙂

Du är varmt välkommen att medverka i Thursday thoughts. Klicka här och du vill veta mer.

 

3 Responses to “Thursday thoughts #3 Japanskt ordspråk”


  1. 1 Linnéa 3 februari, 2011 kl. 9:27 f m

    Svar: Åh, vad dumt! Vilken tur att jag är bra på att spara då, hehe 🙂

  2. 2 Lisa aka Myran 3 februari, 2011 kl. 10:01 f m

    jag hade nog kommit på något bra till det också men ska medge att detta känns lite lättare ( i alla fall nu när jag sitter här!). ska genast sätta geniknölarna i arbete 😉


Kommentera

