Söta skor ♥


Ser ni att det är halksulor!!

Myran var på Hawaii och handlade skorna här ovan till en väns dotter. Jag blev lite kär i dem så kag var tvungen att fota dem.

10 Responses to “Söta skor ♥”


  1. 1 Lisa aka Myran 7 februari, 2011 kl. 10:31 f m

    ja, var är det inte att älska?!

  2. 2 Isabella (tinkerbella.blogg.se) 8 februari, 2011 kl. 11:03 e m

    sånna där måste jag köpa till mina barn i framtiden =) hahaha kramar

  3. 4 malin 16 februari, 2011 kl. 8:46 e m

    åh vilka myspysiga skor!

  4. 5 alva 18 februari, 2011 kl. 6:48 e m

    hej gud vilken vin blogg du har gumman <33

  5. 9 Jennie 23 februari, 2011 kl. 8:45 f m

    svar: haha förlåt! jag råkade trycka fel.. har det namnet när jag kommenterar min kusins blogg 😉 så gick det inte att ändra för det kom upp att ”du har redan kommenterat det här inlägget”


Kommentera

