Thursday thoughts #4 (Life is tulips? ;))


Myran gav mig utmaningarnas utmaning när hon postade sin tt-utmaning i förra veckan. Min mormor dog några dagar innan och helt plöstligt blev det en större utmaning. En större anledning att anta den. Det gäller ju att påminna sig om det som är bra när det är något annat som tar ens energi. När det av andra orsaker har varit motigt har jag alltid blivit glad av tulpaner, det retar längtan efter våren och gör det mörka mindre mörkt. Så när Myran utmanar med storslagen utmaning (hennes album var fantastiskt) så svarar jag med just tulpaner.

På tors är det min tur 😉
Läs här om du undrar över något.

ps, om du tittar på blomman i fokus så kan man nästan se att bladet vid blomman blidar ett fuck you mot det mörka, det såg jag först nu 😉

2 Responses to “Thursday thoughts #4 (Life is tulips? ;))”


  1. 1 DrawReadWrite 27 februari, 2011 kl. 10:56 e m

    Tulpan med attityd! 😀

    Gillar bilden, snyggt!

  2. 2 Lisa aka Myran 1 mars, 2011 kl. 12:38 e m

    haha, du är ju för underbar vännen!!

    jag håller med, tulpaner är fantastiska glädjespridare. spännande att se vad du hittar på nästa gång 🙂


Kommentera

