Thursday Thoughts #5 Love doesn´t know…



Ny torsdag och ny utmaning i min och Myrans ”utmaningslek” 😉  (klicka på den senare länken om du undrar vad vi sysslar med) Bilden talar väl för sig själv men jag vill tillägga att det inte var snyggt att ha hjärtanen i fokus och klockan suddig även om det kändes mest till texten. Ja, teckensnittet är detsamma som på min förra tt-bild men den låg kvar sedan dess och när jag skrev med den och sedan tänkte ändra så blev det inte lika bra så jag höll mig till det som funkade bäst helt enkelt.

(texturén kommer härifrån)

5 Responses to “Thursday Thoughts #5 Love doesn´t know…”


  1. 1 Lisa aka Myran 3 mars, 2011 kl. 10:56 f m

    underbar! luv it 🙂 ska genast sätta geniknölarna i arbete!

  2. 3 anna 13 mars, 2011 kl. 4:30 e m

    Vad kul att du gillade designen :} den känns mycket mer ”jag” än den förra. Kram!

  3. 4 Linn - Smilinggirls! 13 mars, 2011 kl. 4:58 e m

    Älskar verkligen klockhalsband! 🙂


Kommentera

