Thursday thoughts #7 Cookies


Jag lånar ord från John Lennon som menar att livet är nåt som händer när man är upptagen med att planera annat.
Som att äta kakor kanske? 😉 Det kanske underlättar planerandet om inte annat. Nu kommer Myran bli kaksugen, det är jag övertygad om.
Nu är det hennes tur att utmanas!
Om du undrar var Thursday thoughts är kan du läsa om det här.

4 Responses to “Thursday thoughts #7 Cookies”


  1. 1 DrawReadWrite 31 mars, 2011 kl. 9:21 f m

    Mjölk och kakor! 🙂
    Gillar vinkeln, ljuset, citatet – och kakorna. Smaka? *hundögon*

  2. 2 Lisa aka Myran 31 mars, 2011 kl. 12:37 e m

    Och jag som precis har ätit lunch, nu vill jag ha efterrätt 🙂
    mums!

  3. 3 lovisa/polichinelle 8 april, 2011 kl. 6:52 e m

    lennons ord måste man använda (och höra!) för att överleva tror jag.

  4. 4 Lisa aka Myran 13 april, 2011 kl. 10:06 e m

    tjoho!! i sista minuten som vanligt men nu är jag klar! dålig bild men jaja, det är som det är 🙂

    http://myransbo.blogspot.com/2011/04/thursday-thought-7.html


Kommentera

