Pyssel


Igår var jag hemma hos Myran och fick ta del av hennes kreativitet. Just nu har hon bloggodis som det så mysigt heter. Det är en slags tävling där man skriver sitt namn hos en blå groda (jo men det är faktiskt så ;)) och så kan man vinna en massa pysselsaker så som knapparna på bilden.
dit och titta (och få dit om du inte tror mig om den blå grodan ;))

1 Response to “Pyssel”


  1. 1 DrawReadWrite 17 april, 2011 kl. 10:05 e m

    Är jag konstig om jag säger att de nästan ser goda ut? 😉
    (jag tror ordet ”bloggodis” fick mig att tänka på… eh, godis?)


Kommentera

