Cherry chock…

….eller en rosa chock skulle man också kunna kalla den =)
I förra inlägget har Alex kommenterat och tyckt att denna blogg borde borde döpas om till flower power (undra vad du kommer säga nu, Alex ;)) eller blommbloggen. Det kommer den inte 😉 för det skulle göra att jag inte fick fota något annat och det vore lite tråkigt 😉 (faktiskt!!)

8 Responses to “Cherry chock…”


  1. 1 DrawReadWrite 17 maj, 2011 kl. 9:09 e m

    Åh vad härliga! Älskar ljuset i den översta!
    (nu får jag dåligt samvete för att jag inte har redigerat mina körsbärsbilder ännu…)

  2. 2 Lars Persson 17 maj, 2011 kl. 9:59 e m

    Snyggt!!
    /P

  3. 3 Nina 17 maj, 2011 kl. 10:49 e m

    Underbart! Jag gillar särskilt den som är näst längst ner.

  4. 4 Lisa aka Myran 18 maj, 2011 kl. 10:36 f m

    Man kan inte annat än älska dessa underbara blommor! Är det konstigt att jag bär med mig en hela tiden? 😉

  5. 6 Anna 21 maj, 2011 kl. 6:40 e m

    haha men åååh, hur go är du inte? vad glad jag blir :} älskar bilderna i det här inlägget!

  6. 7 Linnéa 22 maj, 2011 kl. 9:08 f m

    Svar: Jag har hört ett rykte om att kanel inte alltid kommer i mycket-mer-mest-form… vet inte om jag tror på det dock!

  7. 8 Linnéa 22 maj, 2011 kl. 4:32 e m

    Svar: Haha, tack så mycket! 🙂


Kommentera

