Thursday thoughts #10


In the book of life the answers aren´t in the back…
Myrans utmaning hittar du här
Denna utmaningen gjorde mig mindre enormt frustrerad medan jag jobbade med den. Idén i huvudet ser inte ut såhär. Alls. Jag är enormt besviken på mig själv och det ni ser är ungefär en av 20 resultat. Bilden består av en bild som togs av mig annandag påsk när jag och pappa var på fotopromanad samt att bokbilden är fotad ikväll. 350 lager (för en viss fröken kunde inte bestämma sig hur mycket grönt i skogen hon ville ha) och texture av princessofshadow på deviant art ska tilläggas. Man kan inte bli nöjd jämt.

Imorgon tors är det min tur att leverera och jag flaggar redan nu för att det kan bli fredag men jag hoppas inte det.
Mer om Thursday thought finner du här

3 Responses to “Thursday thoughts #10”


  1. 1 Ida 25 maj, 2011 kl. 11:56 e m

    Idén är riktigt bra! Synd att du inte blev nöjd. Men ibland blir det bara inte som man har tänkt sig.

    Haha, ja 🙂 kul att du hittade mig på twitter. Det återstår att se om jag förstår mig på det där eller inte.

  2. 2 DrawReadWrite 26 maj, 2011 kl. 8:44 f m

    Jag gillar det! Snygg bild på skogen, verkligen sagoskog. Det är jobbigt när det inte blir som man vill men jag tycker att du har gjort det bra.

  3. 3 Lisa aka Myran 26 maj, 2011 kl. 9:35 f m

    jag tycker att du är duktig. så det så!!


Kommentera

