Uppsatsslutspurt


Jag är i slutet av en uppsats med allt vad det innebär. För två somrar sedan var jag i samma läge och då hittade jag ett biokvitto i frysen. Idag glömde jag batteriet till datorn. Man blir så smart av detta arbetet, hehe…eller inte. Om det duggar glest med blommor här så vet ni vad det beror på 😉

3 Responses to “Uppsatsslutspurt”


  1. 1 Ulrika 7 juni, 2011 kl. 8:14 e m

    Spurta på, jag håller på dig, heja, heja, heja
    Vi får ut och jaga blommor och katter när du är i mål 😉
    Kramis

  2. 3 Lisa aka Myran 8 juni, 2011 kl. 1:23 e m

    Åh, vilket underbart kort!! Jag älskar dina blommor, det vet du 😉


Kommentera

