I Tufs trädgård


Jag åkte till en kompis och hennes familj över helgen. Jag hittade en massa att fota i hennes trädgård. Man skulle även kunna tro att hon har ett hav av gula blommor i sin trädgård. Det kanske håller sig på dryga två meter men de är en hop av gula blommor 😉 Jag har skickat in uppsatsen btw och nu kanske handledaren vill ha nått fix till men först i augusti vet jagf hur det egentligen gick…Nervöst :S

2 Responses to “I Tufs trädgård”


  1. 1 Nina 15 juni, 2011 kl. 10:38 f m

    Wohoo för uppsatsen!

    Kram

  2. 2 alex 18 juni, 2011 kl. 7:34 f m

    Grattis till inlämningen, har du nån koll på va som görs i höst?
    Den där blomman som är högst upp… va heter den? Jag fick en sån av en elev och blev jätteimponerad över att den hade växt i sverige… den såg lite för exotisk ut tyckte jag.


Kommentera

