Här ska tävlas :)


Jag tänkte göra ett försök att medverka i tvspelswebs facebookstävling i ämnet Resa. Min första tanke var resväska eller resmål. Sen kom jag på att ett transportmedel är A och O när det kommer till resande. Cykeln är ett transportmedel och på en resa på cykel hinner man upptäcka mycket.

Jag är ute efter vinsten 5-i-1-reflexskärmen och hoppas att den/de ska höja mina bilder ett snäpp. Om inte annat så slipper jag kanske det där blåa sticket jag har på alla mina bilder som är tagna mot det vita köksbordet som reflekterar det blå huset mitt emot mina fönster 🙂

Det var nog det hele, hej!

2 Responses to “Här ska tävlas :)”


  1. 1 Ulrika 27 juli, 2011 kl. 11:52 e m

    VInn…….. eller så målar vi om huset mittemot….kanske i nån bra färg som trollar bort alla måsar också, om det nu finns!!

  2. 2 Uh-huh-me.com ~Nettan 31 juli, 2011 kl. 6:08 e m

    Lycka till 🙂 Även ett Skylightfilter är toppen i det sammanhanget dock blir bilderna lite varma i tonen då!


Kommentera

