Tema grönt


Ny tävling! Denna gång på temat grönt. Jag tog det mest gröna jag har.

Jag vill, precis som förra veckan, vinna reflexskärm 1i5
http://www.tvspelsweb.se/reflexskarm-5-i-1-80-cm-p-1797.html
Av samma anledning att jag skulle vinna lyder att jag visserligen leker med reglagen i photoshop men den skulle bli snyggare  original utan det blå färgsticket mittemot mina fönster som speglar sig i bordet.  Nu har visserligen jag och Ulrika sagt att vi kan måla om det huset men det skulle onekligen vara lättare med reflexskärm 😀

(Bilden är beskuren i wordpress till förmån för tvspelswebs sida på fb. Den finns i arkivet för en bättre storlek för den som vill se den på denna sida)

1 Response to “Tema grönt”


  1. 1 Ulrika 2 augusti, 2011 kl. 12:29 e m

    Grönt är ju skönt, skulle det bli bra med grönt hus kanske……!!!


Kommentera

