En flytt liksom…


Jag har bara flyttat lite och här i den nya lyan är det påsar och lådor överallt. Jag gör inget annat än tömma men jag börjar misstänka att de förökar sig när jag är i ett annat rum. Kan man sätta kyskhetsbälte på en flyttkasse? Det vore lämpligt. Dock ser detta mer ut som ett hem så något måste ju gå framåt i flyttuppackningen tänker jag 🙂

4 Responses to “En flytt liksom…”


  1. 1 Lisa aka Myran 7 november, 2011 kl. 6:51 e m

    Du inbillar dig inte. Dina kassar förökar sig. Men det beror på att någon kommer med nya plus att du shoppar loss som jag vet inte vad 😉
    Men fint blir det!!

  2. 2 Ulrika 10 november, 2011 kl. 6:19 f m

    Hoppas du har det bra i ditt nya hem. Det är ju så att vilken låda eller garderob eller ställe man tittar i så när man flytter ut det ur sin originalplats så tar det så mycket mer plats och man undrar vad som hänt inne i den lådan. När man sen flyttar kassarna till en ny lägenhet så räknar man ju inte direkt hur många de är, man bara bär för man vill bli färdig. Och hoppsan så står där ett gäng som man inte visste att man hade. Men bry dig inte om kassarna, jag vet att man kan ignorera dem i många år och plötsligt tittar man i en och hittar små skatter, det är lycka det!!
    Många kramar från ”Barbamaman i 28 på gamla stället”

  3. 3 Josefine 10 november, 2011 kl. 8:35 e m

    hehe. Fast det ser lite komiskt ut om böckerna står nedanför bokhyllan 🙂


Kommentera

