En återfunnen pion :)


Jag fann denna bild i en mapp som inte fanns. Det är sant. Eller om bilden inte fanns i en existerande mapp. Jag vet, det låter jättekonstigt men det är sant. Den återfanns av ett program och jag hade glömt bilden och blev glad av återfinnandet =)

5 Responses to “En återfunnen pion :)”


  1. 1 Garbo 13 december, 2011 kl. 2:48 f m

    Wow. Jösses!

  2. 3 ERIKA EDORSSON 21 december, 2011 kl. 7:15 e m

    Svar: Haha jasså, jag tkr dock att det ska vara snö på julen 😀

  3. 4 ERIKA EDORSSON 22 december, 2011 kl. 7:28 e m

    Svar: Jag förstår hur du tänker! 😉

  4. 5 Anna 23 december, 2011 kl. 10:18 e m

    Åh, jag vet inte. Det känns hyfsat, men jag vågar inte hoppas! haha. Hoppas du får en underbar jul, det förtjänar du. Stor, stor kram!


Kommentera

