Let´s swing!


Liseberg 111203

3 Responses to “Let´s swing!”


  1. 2 Anna 11 februari, 2012 kl. 1:00 f m

    Många, framförallt vuxna, väljer att äta vanliga havregryn även om risken finns att de innehåller en liten mängd gluten. Man brukar diskutera sig fram med sin läkare om det.

    Min karl har dock mått otroligt dåligt av sin gluten, så för oss är det inte värt att chansa. Om jag använder havregryn i ett recept som jag säger är glutenfritt så vill jag alltid skriva ut att jag använder glutenfria havregryn, bara för att vara på den säkra sidan : )

    Kram!

  2. 3 Anna 12 februari, 2012 kl. 12:34 f m

    Haha åh, söt du är. Du får använda liknelsen hur mkt du vill, säg att den är din vet ja ;D


Kommentera

