Kreativitet


Klockan är mitt i natten och jag har endorfiner lite högt och lågt. Jag sparjade igång fotokursen på Sensus ikväll och jag tror jag fick igång lite inspiration hos mig själv också 😉 När man planerar för andra är det lätt att glömma att man själv också kan dras med i det hela. Om en vecka ska vi syssla med något liknande det på bilden. Fota i ”egenbyggd” studio. Denna studion är Elin och Olles sänglakan och Olles gamla kamera är i fokus. Om man tittar ordentligt så ser man ett litet Kalle Anka-märke på kameran, vilket var till för att barnen (Olle och hans syster) skulle titta in i kameran. Så smart 😉

1 Response to “Kreativitet”


  1. 1 Nina Othman 9 maj, 2012 kl. 10:29 f m

    Vad spännande! Det är också min erfarenhet av att hålla en kurs, plötsligt sitter man där med tusen nya egna idéer.


Kommentera

