Bildkaos i hjärnan


Såhär ser det ut i min hjärna just nu. Även om just dessa bilder kanske inte ligger längst fram i mitten för tillfället.
Ikväll är det min och Janets Foto-och Orgelkonsert och jag måste säga att jag är lite nervös. Konstigt egentligen eftersom
jag är i princip klar med allt och det jag kan påverka är att sköta tekniken. Fotona är ju redan på plats så att säga.
Klockan 19.00 i Torslanda Kyrka börjar musiken och bildvisningen och i natt lär jag väl sova gott.
Har ni inget bättre för er så är ni varmt välkomna 🙂

Ps, Bilden är enormt gammal och jag blev gladeligen förvånad att se vissa av de där bilderna som jag glömt.

 

 

0 Responses to “Bildkaos i hjärnan”



  1. Kommentera

Kommentera

