Sommar


Ja, eller vad vi nu kallar denna årstid. Oavsett vad så har jag ett behov av att be om ursäkt för min väldigt skrala uppdatering (ja, och där ringde 40-talet och bad mig lämna tillbaka deras ord) under denna årstid. Jag hade ju en fotokonsert med en vän och all tid i Photoshop gick dit och nu orkar jag inte se bilderna och göra dem i bloggstorlek men det kanske kommer eller så får ni komma på  reprisen (för vi tänker göra om det). Konstigt nog har jag en massa nya idéer att sätta till verket men orken vill inte riktigt hela vägen fram. Till exempel håller jag på att leta ihjäl mig efter en gammal retroplansch av oranginareklam men hittar den inte och funderar på att göra en helt egen. Drickorna står i kylen och jag har ett köksbord som är från 50-60talet så det är väl bara att sätta igång då…

…ni mäker ju hur bra det går.

Jag skulle bara säga att jag är vid liv och att det faktiskt finns bilder att visa – inom sinom tid ♥

1 Response to “Sommar”


  1. 1 anni 15 augusti, 2012 kl. 12:14 f m

    Jag röstar på att göra din egen retro-plansch! Roligt projekt! =)


Kommentera

