Spiders rainbow


Balkongarkitekturen som balkongspindeln ägnar dig åt. Det med lite vatten och sol.

8 Responses to “Spiders rainbow”


  1. 2 Lars 9 september, 2012 kl. 12:35 e m

    Vicken bra bild!
    /P

  2. 3 Mamma 9 september, 2012 kl. 12:56 e m

    Hur läckert sim helst! Proffsigt!

  3. 4 madeinjapana 10 september, 2012 kl. 12:07 e m

    Så läckert!

    Ja, var i kontakt med Adidas och de sa att jag ska gå med den till butiken där jag köpte dom (finns så klart i sthlm, så det får dröja någon/några veckor innan jag tar mig dit). Kan de inte hjälpa mig får jag nog försöka fila och sådär, huja. Så tråkigt när man väl hittat sig ett par passande skor!

  4. 5 madeinjapan 10 september, 2012 kl. 8:22 e m

    Haha härligt, då är vi två peek-a-boare ;D

  5. 8 Isabelle 25 september, 2012 kl. 7:50 e m

    Fräck bild! 🙂 Kika gärna in på min blogg


Kommentera

