Göteborg i Instagram


Jag har inte riktigt fått till stadsfotograferingen förrän nu. Eller om jag behövde det lilla formatet för att upptäcka tjusningen med det, jag vet inte. Nu har jag hittat ett litet projekt som jag gör när jag ändå är på språng i stan. Fotar oftast med mobilens inbyggda kamera och sen redigerar i en app innan det hamnar i Instagram. Jag anser att I har för få svartvita filter men jag uppskattar appen och dess sociala möjligheter.

1 Response to “Göteborg i Instagram”


  1. 1 Lisa aka Myran 4 oktober, 2012 kl. 9:49 e m

    Underbara bilder!! Vill se mer sånt här ❤


Kommentera

