Sammanfattning 2012 – del 1

Här kommer ett nytt inlägg om första delen. Jag har delat upp det kvartalvis.

001januari
Januari – Det finns inte så mycket bilder från första delen av detta år. Det jag hittade återfanns i den gamla mobilen och skvallrar om nya lakan, dounutfika, tulpanknarkande och att jag och Elin åt pannkakor tillsammans. Jag vet även att jag hade opponering av min uppsats – min sista.

002februari
Februari – Elin och jag bakade semlor (hej Elin, vi var husliga sådär i starten av det gamla året), jag förbannade snön men var glad för att Lisa gillade den och jag fick tulpaner av Maria för gott kämpande – examenstulpaner.

003mars
Mars – Balkongen fick utemöbler, jag fick en ny vän som startade symaskinscafé där jag hängde tillsammans med henne. Jag fotade gravidmage och gick på dop.

0 Responses to “Sammanfattning 2012 – del 1”



  1. Kommentera

Kommentera

