Sammanfattning 2012 – del 2

004april
Jag målade om i köket tillsammans med pappa, jag åt god påskmiddag hos Olle och Elin (jag kan ff inte glömma avocadosoppan till förrätt) och jag träffade fina Heidi och hennes dotter

005maj
Maj – I maj pratar jag mer foto än vad jag fotar själv. Jag höll fotokurs på Sensus här i gbg (och den går igen i mars – spread the word!)
jag fotade även barnet som tidigare låg i magen och jag träffar en person som kommer ligga mig varmt om hjärtat.

006juni
Juni – Det blir grönt och jag tillbringar nationaldagen på en filt i grönskan med den fina.

0 Responses to “Sammanfattning 2012 – del 2”



  1. Kommentera

Kommentera

