Längtan till värme

fågelfamilj
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle kalla bloggposten för ”vingslag av sommaren” då dessa foton togs i somras, men jag kände att skämtet var för dåligt. Inte ens jag uppskattade det. Just nu saknar jag dock att sitta på balkongen och kunna ta en promenad utan att behöva ha på mig alldeles för mycket kläder. Burr vad kallt det är. Jag vet, man kan inte klaga när det är januari och en vintermånad kvar innan man kan gissa att det snart blir vår. Trots det så längtar jag ändå. Tänk er att kunna sitta på balkongen och njuta av solen. Det var ett tag sedan.

0 Responses to “Längtan till värme”



  1. Kommentera

Kommentera

