Promenad

dropsfebruariblogg
Jag blev kär i trädets droppar av gårdagens rimfrost idag när jag var ute på promenad.

5 Responses to “Promenad”


  1. 1 vasses 2 februari, 2013 kl. 8:39 e m

    Men åh vad glad jag blir att du gillar den! :3 Hej på dig med! Allt bra ?

  2. 2 Kirsi 14 februari, 2013 kl. 12:39 e m

    Du e ju helt gryyyyym på att ta foton!!!!!!

  3. 4 MICHAELA D 15 februari, 2013 kl. 7:03 e m

    Svar: Ja, det är svårt! Men också viktigt 🙂 Tycker din kommentar var superbra! Av vad jag har sett så är du är en fin och omtänksam person.

    Hmm.. Att jag är väldigt mån över att alla i min närhet ska må bra är en egenskap jag gillar med mig själv. Sedan är jag stolt över att jag går min egen väg. 🙂 Kram!

  4. 5 sara 17 februari, 2013 kl. 10:41 e m

    Vad mysigt med promenad!


Kommentera

