Sommaren 2013 #1

vågen2

vågenblog

Vi kanske kan säga att det går emot höst nu. Jag har tagit över 3000 bilder denna sommar och ligger hjälplöst efter i redigeringen så jag tar några då och då mellan allt annat som ska göras och redigeras. Här är de sista bilderna som togs när jag och Johan åkte runt Tjörn.

5 Responses to “Sommaren 2013 #1”


  1. 1 Anni 17 september, 2013 kl. 2:24 e m

    Jag gillar skarpt hur du har fått till vattnet på bilderna! Det ser alldeles mjukt och fluffigt ut, och så kontrasten med vågbrytningen.
    (För övrigt känner jag igen det där med att ligga efter i redigeringen…)

  2. 5 Isabell 30 september, 2013 kl. 10:37 e m

    Dom här 2 bilderna förbluffar mig helt. Länge sedan jag såg några som fick mig att verkligen kolla en extra gång. Så snygga!


Kommentera

